Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

ÁSZF
Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Kérjük figyelmesen olvassa el, amennyiben felhasználója kíván lenni webáruházunknak és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A honlap üzemeltetésére és a szolgáltatásokra vonatkozó főbb jogszabályok, a vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók:

Ezeket a feltételeket Magyarország és az Európai Unió törvényei szabályozzák.

Törvényi Hivatkozások:

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);

- az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal

összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);

- a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);

- a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;

- a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló

  1. évi XLVII. törvény (Fttv.)

- az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezi jótállásról szóló 151/2003.

(IX. 22.) Korm. rendelet

- a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének

részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.

- a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a

2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

- Adatkezelés: 2011. évi CXII.törvény (Infotv.)

- Elállás, termékszavatosság, kellékszavatosság, visszatérítés: 45/2014. (II.26) Kormány rendelet

- Szerzői Jogok: 1999. évi LXXVI.törvény

- Tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás: 151/2003. (IX.22) Kormány Rendelet

- 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályai

A weboldalt bárki, térítésmentesen és kifejezett regisztrációs kötelezettség nélkül látogathatja, és regisztráció nélkül is adhat le rendelést.

A vásárlás feltétele: természetes személy esetén 18. életévet betöltött cselekvőképes magyar

állampolgárság, illetve a magyar és külföldi állam joga alapján létesített jogi személy és

jogi személyiség nélküli gazdasági társaság, mely rendelkezik érvényes adószámmal (Európai Unió területén érvényes közösségi adószámmal), és cégbírósági bejegyzéssel.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a www.tortamissio.hu domain név alatt működő szolgáltatások igénybevételére irányuló tájékoztatásra és szerződéskötésre vonatkozó kölcsönös, kétoldalú szabályokat tartalmazza.

A honlap használatához szükséges technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják.

A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A szerződés nyelve magyar.

A Szolgáltató

A www.tortamissio.hu domain név alatt működő honlap Üzemeltetője, a Szolgáltató:

Név: Szilágyi Györgyi Ilona EV

A számla kibocsátója kisadózó.

Székhely: Magyarország, 1173 Budapest, Kecses utca 4.

Átvevő pont: Magyarország, 1173 Budapest, Kecses utca 4.

Képviselő neve: Szilágyi Györgyi Ilona

Bejegyző Bíróság neve: Belügyminisztérium

Adószám:59419022-1-42

Nyilvántartási szám: 57447557

Közösségi adószám: HU59419022

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

Számlaszám: 11717009-22485151-00000000

E-mail cím: info@tortamissio.hu

Telefonszám: +36306339910

Ügyvédeink:

Dr Kovács Ildikó

Dr Kispál Edit

Jelen ÁSZF a Szolgáltató és a szolgáltatásokat igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban Felhasználó)

között létrejövő elektronikus kereskedelmi szerződés olyan általános szerződési feltételeit

tartalmazza, amelyeket mind a Szolgáltató, mind a Felhasználó a termékek adásvételével,

szolgáltatások igénybevételével kifejezetten elfogad és magára nézve kötelező erőjűnek ismer el.

A Szolgáltató bármikor, előzetes elektronikus vagy postai értesítés és a Felhasználó

hozzájárulása nélkül jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. A módosítás annak a fenti honlapon

(a továbbiakban: honlap) történő közzétételével lép hatályba és hatályba lépését követő napon mind

a Szolgáltatóra, mind pedig a Felhasználóra nézve kötelező erőjű. A Szolgáltató Köteles a honlapon

jelezni az ÁSZF megváltozásának tényét. A Szolgáltató által nyújtott bármely szolgáltatás ÁSZF

módosítás utáni igénybevétele és használata a módosított ÁSZF elfogadását jelenti.

A Szolgáltató által a honlapon közzétett mindennemű tartalom kizárólag tájékoztató jellegű,

amelyek valóságáért, helyességéért, pontosságáért, megbízhatóságáért, valamint a tartalom

felhasználásával, alkalmazásával összefüggésben keletkezett károkért, kellemetlenségekért, vagy

bármilyen hátrányos következményekért a Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. A

Szolgáltató termékeinek leírásáért, műszaki paramétereiért a termék gyártója felel a rá vonatkozó

szabályok szerint.

Etikai magatartási kódex

Az Szilágyi Györgyi Ilona EV és képviselői a tevékenységüket megalakulása óta határozottan megjelölt etikai normák és viselkedési szabályok szerint végzik.

Az irányelveket az Etikai Kódex tartalmazza. Az Etikai Kódex általános jelleggel határozza meg, hogy Szilágyi Györgyi Ilona EV tevékenységük során milyen emberi és viselkedési szabályokat kell betartaniuk és milyen eljárástól kell, hogy tartózkodjanak. Az Etikai Kódexben leírt elvek és maga a szellemisége is minden képviselő, alkalmazott számára kötelező, akik Szilágyi Györgyi Ilona EV külső jogviszonyaiban bármilyen üzleti- és ügyfélkapcsolatban fellépnek, eljárnak.

Hiszünk abban, hogy ezek a normák emberi és üzleti értékek is, így hozzájárulnak partnereink elégedettségéhez, üzleti hasznához és egyben megalapozzák, továbbfejlesztik cégünk üzleti jó hírnevét.

Meggyőződésünk, hogy ez a kiemelt figyelem, üzleti magatartás partnereinkre nézve csak további előnyös irányba változhatnak a jövőben.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget azon honlapok tartalmáért és a tartalom által esetlegesen

okozott hibákért, károkért vagy kellemetlenségekért, amelyeknek megnyitását a honlapon

elhelyezett külső hivatkozású linkek teszik lehetővé.

A honlapon folytatott tevékenység

A Szolgáltató a honlapján az alábbi kategóriákban teszi lehetővé az adásvételt a Felhasználók/Vásárlók részére:

- Élelmiszer színezékek

- Élelmiszer adalékanyagok

- Fondantok, burkolómasszák, marcipánok

- Aromák, ízesítők, alapanyagok

- Csomagolóanyagok, papírtermékek

- Tortadekorálási eszközök

- Ehető cukorfigurák, pasztillák, csokoládé

- Egyéb műanyag díszítő eszközök

- Háztartási, illetve konyhai eszközök

Felhasználási feltételek

– Felelősség

A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

– Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek stb.…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni a Szolgáltató írásos engedélye nélkül tilos!

A honlapon történő vásárlás

REGISZTRÁCIÓ NÉLKÜL IS VÁSÁROLHAT!

 

Egyszerűen csak kattintson a megvásárlandó termék mellett található „Kosárba” gombra.

A vásárlás lépései a következők:

  1. Kattintsunk a Vásárlás gombra a termék oldalán, vagy a kívánt termék dobozában a termékkategóriákban / főoldalon.
  2. A termék hozzáadásra kerül a kosárhoz.
  3. A kosárban ki kell választani a megfelelő szállítási és fizetési módot.
  4. A következő lépésben ki kell tölteni a megrendelőlap mezőit.
  5. Végül a Megrendelés elküldése gombra kattintva véglegesíteni kell a megrendelést.

 

 

Regisztrációs vásárlás

Önnek ehhez nem kell mást tennie, mint a „Regisztráció” menüpontra kattintva meg kell adnia egy azonosítót és a jelszavát, ezután a megrendelés lebonyolításához szükséges személyes adatait: nevét, e-mail címét, telefonszámát és a szállítási címet, ahová a terméket kéri.

A Tortissimo.hu oldalnak jogában áll visszautasítani minden olyan regisztrációs igényt, ahol az igénylő valótlan vagy hiányos adatokat ad meg, illetve az adatokból, körülményekből arra lehet következtetni, hogy az igényelt regisztráció célja nem a honlap rendeltetésszerű használata. A Tortissimo.hu jogosult továbbá törölni a regisztrációt, amennyiben a honlap használata /böngészés, vásárlás/ közben a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást, cselekményt tapasztal.

Sikeres regisztráció esetén is jogosult rendelést leadni áruházunkban.

Ha visszatérő vásárló, akkor a korábbi regisztrációnál megadott Felhasználói nevével és jelszójával jelentkezzen be.

Adatok módosítása

A regisztrációnál megadott adatait bejelentkezés után bármikor módosíthatja a nevére kattintva.

Megrendelések követése

Amennyiben már regisztrált felhasználója webáruházunknak, akkor a regisztrációnál megadott adataival az oldalra bejelentkezve megtekintheti korábbi megrendeléseit, termékeinket újra rendelheti, valamint követheti a megrendelések állapotát. A megrendelés sorszáma alapján ügyfélszolgálatunkon is érdeklődhet a termékek státuszáról.

 

Hogyan vásároljon

A tortamissio.hu webáruházban történő vásárlás esetén a vásárlás menete a következő:

  1. A termék katalógus menüjéből, vagy az oldal tetején található keresés mező segítségével válassza ki a megrendelni kívánt terméket/termékeket, majd a "Kosárba" gomb megnyomásával helyezze azokat virtuális kosarába. A rendszer minden kattintásra automatikusan 1 db-ot helyez el az adott termékből az Ön kosarába, amelyet a mennyiség mező módosításával szabadon változtathat.
  2. Amennyiben a kosárban lévő termékeket szeretné megrendelni, akkor kattintson a "Megrendelés" gombra.
  3. Amennyiben Ön új vásárló, és nem rendelkezik még regisztrációval, akkor töltse ki a regisztrációs lapot (részetek a Regisztráció menüpontban).
  4. Adja meg szállítási adatait, ebben a lépésben választhat, hogy a regisztrációnál megadott címére, vagy másik címre kéri a kiszállítást.
  5. Válasszon szállítási módot.
  6. Válasszon fizetési módot.
  7. Ellenőrizze a megadott adatokat, a kiválasztott termékeket, és a fizetendő összeget, majd amennyiben mindent megfelelőnek talál, kattintson a "Megrendelés elküldése" gombra!
  8. A megrendeléséről egy visszaigazoló e-mail-t fog kapni, amelyben szerepelnek a megrendelt termékek. A megrendelés befogadásáról, és a szállítás elindulásáról később szintén e-mailben vagy telefonon fog értesítést kapni. Amennyiben raktáron szereplő terméket rendelt meg, akkor 1-2 munkanapon belül szállítunk, amennyiben nincs a termékből raktáron, akkor ügyfélszolgálatunk felkeresi Önt a szállítás határidőjével kapcsolatban (részletek a „Kapcsolat” menüpontban).
  9. Postázási napok: kedd, szerda, csütörtök. Hétfőn és Pénteken nem adunk fel csomagokat!

A regisztrációnál megadott adatokat bizalmasan kezeljük az adatkezelésnél megadott feltételek szerint. A megrendelés elküldésével és annak visszaigazolásával szerződés jön létre a Tortamissio.hu, mint Eladó és a megrendelő, mint Vevő között. A megrendelés és visszaigazolás nyelve magyar.

A vásárlás közben felmerülő technikai problémákért a tortamissio.hu illetve Szilágyi Györgyi Ilona EV nem vállal felelősséget!

Felhasználó felel az általa megadott adatok valóság tartalmáért, Szolgáltató pedig biztosítja az

adattévesztés, elírás, elütés, téves értelmezés miatti adatok helyesbítésének technikai lehetőségét

e-mailben, telefonon.

Telefonon, smsben, egyéb csevegési platformon történt megrendelést a Szolgáltató nem fogad el.

Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél

számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

Szolgáltató jelen szabályozás keretén belül és a honlapon megtalálható információk alapján a

szerződéskötés előtt tájékoztatja a Felhasználót a következőkről:

– a szerződés tárgyának lényeges jellemzőiről (termékleírások, megrendelés menete, fizetés,

szállítás)

– termék ára, járulékos költségek, postaköltségek, szállítási költségek, egyéb díjak,

– a Szolgáltató ajánlati kötöttségének idejéről és feltételeiről,

– azokról az eszközökről, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák

azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják,

– arról, hogy a szerződés az ÁSZF alkalmazásával, a megrendeléssel és a megrendelés

elfogadásával írásbeli szerződésnek minősül, s ezen elektronikus iratokat Szolgáltató az

általános szabályok szerint megőrzi,

– a szerződés nyelvéről: magyar nyelv,

– a természetes személynek minősülő Felhasználó elállási jogáról.

Szolgáltató a fenti pontok tekintetében a honlapon fellelhető tájékoztatáson túl az egyes konkrét

árakról, díjakról, feltételekről, szabályokról és egyéb lényeges körülményekről papír alapú (vagy a

Felhasználó számára hozzáférhető tartós adathordozón) katalógusaiban, termék ismertetőiben,

szerződéseiben, tájékoztatóiban is tájékoztatást nyújt a Felhasználó részére, illetve közzé teszi a

honlapján.

A számla kibocsátója kisadózó.

A megrendelés véglegesítése előtt Felhasználónak mindenkor joga és lehetősége van visszalépni, törölni és elállni az ügylettől.

A megrendelés gombra kattintva Felhasználó véglegesíti megrendelését, de megjegyzéssel is elláthatja

a megrendelését, amely további jogi lehetőséget biztosít jogai gyakorlására vagy kötelezettségei

teljesítésére.

Az Ön online megrendelése akkor lép életbe, ha azt e-mailben visszaigazoljuk.

A megrendelést követően a Felhasználó az általa megadott e-mail címre haladéktalanul

visszaigazolást kap a megrendelésének minden lényeges adatát feltüntetve.

Az e-mailben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát a rosszul megadott e-mail cím, vagy

a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége okozhatja. Az e-mailben történő visszaigazolás

automatikusan megtörténik a megrendelés rögzítését követően.

– Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

– A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

– Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet minden esetben a Felhasználó rendelkezésére bocsát. Csomagszállítás esetében a csomagban mellékeli, személyes átvétel esetében átadja a számlát a Felhasználónak.

A számla kibocsátója kisadózó.

– Fizetés

A honlapon a következő fizetési módokra van lehetőség:

-Utánvétel: A Szolgáltató által megbízott szállítmányozó cég, az áruátvételt lebonyolító munkatársának fizeti ki a Felhasználó a rendelés teljes végösszegét készpénzben

-Előre utalás: A Szolgáltató bankszámlájára utalja át a Felhasználó a rendelés pontos végösszegét. Felhasználó megrendelése vételár ellenértékének banki átutalással vagy banki számlára

történő befizetéssel történő megfizetése esetén a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül

kell teljesíteni a Szolgáltató bankszámlájára. Amennyiben 5 munkanapon belül a Szolgáltató

bankszámláján a vételár nem jelenik meg, Szolgáltató jogosult a megrendelést törölni és a vevőt

értesíteni.

-Készpénzben a helyszínen: A Szolgáltató által megjelölt Átvevő Ponton (1173 Budapest, Kecses utca 4. keddenként 17-18 óra között) kerül sor a fizetésre készpénzben.

Amennyiben érvényes leadott rendelés érkezik a webshopba, úgy személyes áruátvételre szintén van lehetőség, a fent említett telephelyi címen és megadott időben.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

– Átvételi lehetőségek, Szállítás

–Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket a Magyar Posta Zrt. juttatja el Önökhöz. A kiszállítás határideje a rendelés feladásától számított 1-5 munkanap, de igyekszünk a leghamarabb feladni rendelését!

A Magyar Posta Zrt, MPL futárszolgálata munkanapokon, reggel 8 és délután 16 óra között kézbesítsenek.

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy nem tudjuk előre pontosan megmondani, hogy az adott területen mikor terítenek a futárok. Általában igaz az, hogy a felvételt követő következő munkanapon, munkaidőben kézbesítenek, ám határozott időpontra történő szállítást sajnos nem tudunk garantálni!

Amennyiben sem Ön, sem valamely családtagja nem tartózkodik otthon, akkor olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot (pl. a munkahelyét).

A Felhasználó köteles olyan létező címet megadni, ahol a fenti időpontokban elérhető, vagy ahol át tudják venni helyette a csomagot. Ha a futár mégsem talál a címen senkit, abban az esetben másodszorra is megkísérli kiszállítani a csomagot 24 órán belül. Ha a második kiszállítás sem sikerül, úgy a csomag letétbe kerül a helyi postára, ahol 5 munkanapon belül átveheti a termékeket.

Amennyiben ekkor sem tudja átvenni, és erről nem tájékoztatta az eladót, úgy a rendelés visszakerül a Szolgáltatóhoz, mely után a rendelés törlésre kerül. Ha a Felhasználó újbóli kiszállítást kér, abban az esetben a Szolgáltató további szállítási költségekkel terhelheti meg a rendelést, melyről minden esetben tájékoztatást ad a Felhasználónak.

Amennyiben a Felhasználó sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 14 óra között, a feldolgozás

legkésőbb a megrendelést követő 4. munkanapon megtörténik.

Felhasználó megrendelése vételár ellenértékének banki átutalással vagy banki számlára

történő befizetéssel történő megfizetése esetén a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül

kell teljesíteni a Szolgáltató bankszámlájára. Amennyiben 5 munkanapon belül a Szolgáltató

bankszámláján a vételár nem jelenik meg, Szolgáltató jogosult a megrendelést törölni és a vevőt

értesíteni.

Általános Szolgáltatói teljesítési határidő:

– utánvételes esetén a megrendelés leadásától számított 1-2-3 munkanapon belül.

– banki átutalás, illetve bankszámlára történő befizetés esetén a vételár jóváírását követő 2

munkanapon belül.

Amennyiben a termék nincs raktáron és a teljesítés nem megoldható a fenti határidőben, úgy

a Szolgáltató értesíti és tájékoztatja a Felhasználót erről a körülményről és megállapodnak a

megrendelés és a teljesítés további részleteiről.

A Szolgáltató – eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Felhasználó jogosult a szerződéstől elállni. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel: Személyes átvétel esetén, a Szolgáltató által megadott Átvételi Ponton- címen (1173 Budapest. Kecses utca 4.) van lehetőség a rendelt termékek átvételére, keddi munkanapokon, 17 és 18 óra között.

Elállási jog

– Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a Fogyasztó jogosult a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat – mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jogszabályban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

– A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Az élelmiszernek minősülő színezékek, adalékanyagok, aromák felbontásával a Felhasználó elveszíti az elállási jogát a vásárlástól.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.

Szavatosság

– Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Fogyasztónak minősülő Felhasználóval kötött szerződés esetén a teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Élelmiszerek (színezékek, adalékanyagok, aromák) esetén a felbontással egyidejűleg megszűnik a garancia.

– Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Élelmiszerek (színezékek, adalékanyagok, aromák) esetén a felbontással egyidejűleg megszűnik a garancia.

– Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Élelmiszerek (színezékek, adalékanyagok, aromák) esetén a felbontással egyidejűleg megszűnik a garancia.

– Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Szilágyi Györgyi Ilona EV

Levelezési cím: 1173 Budapest, Kecses u.4.

Telefonszám: +36306339910

E-mail cím:tortamissio@gmail.com

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

Jogérvényesítési lehetőségek

– Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Szilágyi Györgyi Ilona EV

Levelezési cím: 1173 Budapest, Kecses u.4.

Telefonszám: +36306339910

E-mail cím:tortamissio@gmail.com

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben köteles a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

– Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése,

Bírósági eljárás kezdeményezése

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége  esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Békéltető testületek elérhetőségei

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

**********************************************

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

**********************************************

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

**********************************************

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

***********************************************

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

***********************************************

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

************************************************

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

************************************************

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

************************************************

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

************************************************

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

************************************************

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

************************************************

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

*************************************************

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

*************************************************

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

*************************************************

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

*************************************************

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

*************************************************

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

*************************************************

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

*************************************************

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: 88/429-008, vagy 88/814-111 (VKIK)

Fax száma: 88/412-150 (VKIK fax száma)

Név: dr. Vasvári Csaba elnök ( munkanapokon hívható 08:00-13:00 óráig: 06/30/608-0270-es mobilon)

Fogadóóra: kedden 08:00 – 13:00, ekkor közvetlenül hívható telefonszám: 88/814-121

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

web: www.bekeltetesveszprem.hu

*************************************************

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Egyéb

– ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás az ÁSZF tekintetében a honlapon történő közzétételt követő napon lép életbe, míg az árak tekintetében a honlapon történő közzétételt követően és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

– Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

– Adatvédelmi szabályzat

A Szolgáltató a Felhasználó által megadott az adatokat csak az előre meghatározott céllal összefüggésben

használja fel, azaz kizárólag a szerződés teljesítésével kapcsolatosan.

Európai panaszkezelés

Az 524/2013/EU rendelet 14. cikke az alábbiakat írja elő:

Az Unióban letelepedett, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőknek, valamint az Unióban letelepedett online piacoknak a következő linken is panasszal élhet:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

vagy

Nemzeti kapcsolattartó pont: Magyarország

E-mail: onlinevita@bkik.hu

Krisztina körút 99.

H-1016 Budapest

 

 

ZDUyMjY3